contact

وکیل تهدید در تهران |تهدید با سلاح گرم، سرد، لفظی و پیام

دپارتمان کیفری - دسته بندی: حقوق کیفری جرائم علیه اشخاص

سوالات مطرح شده
1
وکیل تهدید در تهران

وکیل تهدید در تهران وکیلی است که به جرایم علیه اشخاص آشنایی کافی دارد و می خواهد در مقام دفاع از شخصی باشد که به صورت ناروا خودش یا ناموس یا بستگان وی مورد تهدید قرار گرفته اند و خارج از اراده خویش ملزم به انجام کار یا ترک کار یا پرداخت وجه یا مالی و صرفا من باب تهدید صورت گرفته از جانب شخص تهدید کننده شده اند و با اثبات ارکان جرم و ضرر و زیان مالی یا معنوی که به شخص وارد شده است از مقام ذی صلاح خواستار جبران خسارت و مجازات شخص تهدید کننده باشد.

با افزایش تنش ها، نزاع و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه کنونی، میزان تهدید در انواع حالت و شرایط، گسترده شده است. در واقع تهدید از جرائم متداول اما قابل پیگیری در قوانین مجازات اسلامی است و فرد تهدید شده به روش های مختلف امکان طرح شکایت از متهم را خواهد داشت. بهترین روش برخورد و نحوه شکایت علیه تهدید در تهران و دیگر نقاط مراجعه به وکیل متخصص در این زمینه و مشورت با این کارشناسان باتجربه است.

در دپارتمان حقوقی معید نیز که دارای پیشینه و اعتبار زیادی در تهران است، امکان دریافت مشورت و درخواست پذیرش وکالت پرونده های شاکی و متشاکی این اتهامات و جرائم وجود دارد. در ادامه نیز به تهدید و انواع آن و مشخصات بهترین وکیل تهدید در تهران پرداخته خواهد شد.

مجموعه حقوقی معید متشکل از بهترین وکیل تهران و ایران است. در این مجموعه عالی‌ترین وکیل پایه یک دادگستری در زمینه امور مختلف حقوقی از جمله وکیل شرکت، وکیل مالیاتی، امور خانواده، املاک و امور ثبتی و حوزه‌های دیگر حقوقی و کیفری در حال همکاری و کمک به تمامی ایرانیان داخل و خارج از کشور هستند.

 

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

 

2
بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

 وکیل تهدید در تهران

تهدید به معنای ایجاد ترس و وحشت در دیگران و اجبار و وادار کردن آن ها به انجام یا ترک فعلی بوده که در قوانین به شدت با این جرم برخورد شده و هر وکیل تهدید با آگاهی از مفاد مربوط به آن ملزم به انجام اقدامات خاصی است. در واقع بهترین وکیل تهدید در تهران متخصصی است که دارای درجه وکیل پایه یک دادگستری و قانونی بوده و در حوزه حقوقی کیفری به افرادی که تهدید شده یا متهمان به این جرم، خدمات مختلفی از جمله مشاوره یا وکالت در این امور را ارائه می کند. وکیل تهدید با دانش و تجربه کافی خود فهم بهتری از قوانین مربوط به جرم تهدید و راهنمایی و مشاوره حقوقی کاربردی به موکلین خود ارائه خواهد کرد.

بنابراین بهترین وکیل تهدید قادر به احقاق حق یا کمک به مجازات مجرمین شده که در این حوزه دپارتمان حقوقی معید با سال ها تجربه، دانش، کارنامه موفق و شناخت قوانین آماده کمک به همه اشخاص درگیر با این پرونده های مربوط به تهدید است و به عنوان بهترین گروه حقوقی در اقصی نقاط تهران شناخته می شود. در نتیجه برای دریافت مشاوره و دریافت خدمات مختلف حقوقی تنها باید با تیم حرفه‌ای و مجرب دپارتمان معید ارتباط برقرار نمود.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

همه افراد به دلایل مختلف و برای مشکلات متنوع حقوقی نیازمند به یک وکیل باتجربه، متخصص و در عین حال حرفه‌ای در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری هستند. بنابراین دسترسی به مشاوره کاربردی و دریافت راهکار از بهترین وکلای پایه یک دادگستری ضرورت اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری است.

به همین دلیل دپارتمان حقوقی معید دارای برترین وکلا در زمینه پرونده های حقوقی، کیفری و ثبتی بهترین مشاوره و خدمات حقوقی را در اختیار موکلان و مراجعان خود قرار خواهد داد. در ادامه نیز بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران که شامل وکلای عالی رتبه گروه حقوقی معید هستند، معرفی و سوابق درخشان و موفقیت های آن ها با جزئیات و برای افزایش رضایت و اعتماد دیگر افراد معرفی خواهند شد.

معرفی بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران

در تهران به دلیل جمعیت و وسعت پایتخت، نیاز به وکیل در زمینه شرکت و تجارت، امور خانواده، جرائم مختلف، امور چک و اسناد پرداختی، اخذ ویزا و صدها مورد دیگر همواره اولویت اشخاص است. از طرفی تعداد وکلای مدعی حل پرونده در کمترین زمان و با بهترین عملکرد و نتیجه زیاد است اما در گروه دپارتمان حقوقی معید، دسترسی به وکیل آسان، سریع و با نتایج مثبت قطعی و حقیقی همراه است. این گروه حقوقی معتبر و متخصص در همه زمینه ها و حوزه های حقوقی و کیفری داری چند وکیل ممتاز، حرفه‌ای، مجرب در انواع پرونده های کیفری بوده و هر کدام نیز پیشینه و خصوصیات منحصر به فردی دارند که آشنایی با همه آن ها نه تنها خالی از لطف نیست بلکه مفید و در مواقع نیاز ضرورت دارد.

  • خانم سپیده سعیدی

بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

وکیل پایه یک دادگستری که تخصص ویژه‌ای در زمینه امور کیفری و حقوقی دارد. این وکیل حاذق و مسلط به تمامی ابعاد و قوانین حقوقی، کیفری و ثبتی علاوه بر ارائه مشاوره حرفه‌ای در هر زمینه به ویژه امور کیفری با دانش و اشراف کامل به دیگر امور حقوقی نیز به موکلان یا افراد نیازمند به مشورت درباره پرونده خاص آن ها کمک خواهد کرد.

خانم سپیده سعیدی با داشتن پروانه وکالت و فعالیت و سوابق درخشان در دپارتمان معید، موفقیت زیادی در انواع پرونده های مالیاتی شرکت ها، تنظیم و ارزیابی قراردادهای شرکت، خسارات و انحصار وراثت، امور حقوقی مزایده و مناقصه، حل و فصل دعاوی حقوقی شرکت و انواع دیگر دعاوی ثبتی و تجاری داشته است. در کنار این وکیل شایسته و کاربلد سایر همکاران باتجربه و متخصص نیز حضور دارند و تمامی مراحل پرونده با مشورت آن ها به ویژه برای پرونده های پیچیده انجام خواهد شد.

  • آقای عماد نمرودی

بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

از دیگر گزینه های معرف و خوش نام به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران، آقای عماد نمرودی است که سوابق زیادی در امور کیفری و حقوقی انواع پرونده قضایی دارند. این وکیل علاوه بر تخصص عالی و سابقه طولانی در حل و فصل پرونده های بیمه افراد و مراکز مختلف در سایر زمینه های حقوقی و مدنی، خانواده و یا فرایندهای مراتبی قضایی آگاهی و دانش کافی دارد و همه موکلان از همکاری و قبول پرونده آن ها توسط این وکیل عالی رتبه رضایت دارند.

در نتیجه با مراجعه به دپارتمان حقوقی معید و دریافت مشاوره درباره مشکل خاص مورد نظر علاوه بر امکان صحبت با یک وکیل مجرب در زمینه آن مشکل، از مشورت و نظرات و تجارب دیگر همکاران آن نیز برخوردار خواهند شد. در دپارتمان معید علاوه بر آقای نمرودی سایر کارشناسان حقوقی دارای مدارک و مدارج دانشگاهی، پروانه وکالت و سوابق گوناگون در هر حوزه اجرای ثبتی، حقوقی، کیفری و یا پرونده های نیازمند به این روش های زوجی هستند.

  • آقای سید فرزاد موسوی

بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

دانش و آگاهی از همه قوانین و تبصره های مربوط به امور کیفری و حقوقی در همه انواع موضوعات در تخصص وکیل پایه یک دادگستری آقای سید فرزاد موسوی است. موفقیت های این وکیل مجرب در مشاوره کاربردی و قبول وکالت پرونده های پیچیده کیفری افراد، چشمگیر بوده است و امکان برقراری ارتباط راحت و طرح مشکلات کیفری خود با این وکیل دپارتمان حقوقی معید وجود دارد.

از طرفی ارائه راهکار و حل و فصل پرونده های مربوط به مالیات و امور مالی شرکت، مالیات بر ارزش افزوده و هر مالیات مستقیم و غیر مستقیم دیگری نیز به کمک این وکیل درجه یک و کاردان انجام خواهد شد. در بین وکلای حقوقی معید، علاوه بر تخصص در هر شاخه خاص حقوقی، در دیگر امور وکالتی و حقوقی می توان از دانش آقای فرزاد موسوی و یا همکاران او بهترین استفاده را نمود.

  • حمید سرخیلی

بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

در تمامی امور کیفری، حقوقی و مدنی که زیر مجموعه های گوناگونی دارند از تخصص و مهارت وکیل پایه یک دادگستری، آقای حمید سرخیلی می توان بهره برد. این وکیل کار کشته و باسابقه نیز در پرونده های کیفری مربوط به کلاهبرداری، دزدی، تهدید، خیانت در امانت، جعل اسناد و دیگر موارد دارای بیشترین فعالیت و تخصص است. با این وجود مانند سایر وکلا علاوه بر حوزه ویژه و خاص فعالیت خود در سایر امور مدنی و پروسه های قضایی دارای سوابق درخشان و فعالیت های گسترده است.

قدرت و فن بیان عالی، همراهی صفر تا صد پرونده تا رسیدن به نتایج مطلوب موکل و اخذ هزینه منصفانه از خصوصیات این وکیل و همکاران او در گروه حقوقی معید است. همچنین در دپارتمان معید از خدمات حقوقی این وکیل مجرب با برقراری ارتباط می توان مشکلات متنوع خود را با مشاوره حل کرد اما در صورت پیچیده بودن پرونده و نیاز به ارزیابی بیشتر امکان ارائه درخواست پذیرش وکالت به این وکلای برتر تهران وجود دارد

3
موارد اثبات جرم تهدید

برای اثبات جرم تهدید سه روش علم قاضی، شهادت شهود و اقرار کاربرد دارد. یعنی هر کدام از این روش ها مطابق شرایط خاص و به تشخیص وکیل یا قاضی پرونده قابل استفاده خواهد بود. در واقع اقرار به عنوان مهم‌ترین و قوی‌ترین ادله اثبات جرم تهدید محسوب می شود و به معنای بیان شفاف و شفاهی متهم برای ارتکاب به جرم تهدید است. در روش اثبات جرم تهدید با کمک شهادت شهود نیز افرادی به طور مستقیم شاهد وقوع جرم بوده و توانایی ارائه توضیحات دقیق و مفصل درباره نحوه تهدید و تعیین نوع آن را دارند. در مواقعی که شهادت شهود کافی نبوده و مدارک و اسناد کافی نیز وجود ندارد، بنا بر علم و یقین قاضی که از دانش و اطلاعات او سر چشمه گرفته با شواهد، تجربیات قبل و استدلال پرونده مبنای تعیین مجرم و حدود مجازات او خواهد بود.

4
مزایای مراجعه به وکیل تهدید

مراجعه به بهترین وکیل تهدید در تهران دارای مزایای مختلفی است که آگاهی از این موارد مفید است. زیرا درخواست وکیل تهدید با دانش و دلایل منطقی بهتر انجام شده و انتخاب برترین وکیل نیز به کمک شناخت مزایای اخذ آن بهتر قابل درک است. در واقع مزایای مراجعه به وکیل تهدید نیز عبارتند از:

  • اخذ تجربه در مواجه با پرونده های مشابه

وکلای دارای تجارب گوناگون در انواع پرونده های مربوط به تهدید می توانند تجربیات گذشته خود را جهت مقابله با چالش ها و گره های پیش روی موکلین خود ارائه کنند. همچنین هر چه تجربه در مواجه با پرونده های مشابه وکیل تهدید بیشتر بوده پیش بینی دقیق و بهتر و استراتژی دفاعی موثر و کارآمدتری ارائه می شود.

  •  دسترسی به دانش تخصصی

 بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

دانش تخصصی و عمیق در زمینه قوانین و مقررات مربوط به جرم تهدید برای وکیل اهمیت زیادی دارد و در کنار استفاده حرفه‌ای و ماهرانه این موارد در پرونده باعث موفقیت قطعی خواهد شد. دسترسی به دانش تخصصی شامل شناخت قانون مجازات اسلامی، نحوه اثبات جرم تهدید در دادگاه، رویه های دادگاه و امور قضائی مربوط به جرائم و پرونده های کیفری است. بهترین وکیل تهدید در تهران با دانش و تخصص خود بهترین راهکار موثر حقوقی را برای دفاع از موکلین خود اخذ و ارائه خواهد نمود.

  •  پشتیبانی حقوقی و روانی

ارائه پشتیبانی حقوقی و روانی مفید و کاربردی توسط وکیل تهدید خوب نه تنها به عنوان یک پشتیبانی حقوقی بلکه به نوعی حمایت روانی و افزایش انگیزه فعالیت عملکردی بهتر موکل خواهد بود. این پشتیبانی به خصوص در مواردی که موکل تحت فشار روانی و روحی زیادی قرار دارد، می تواند اهمیت بیشتری داشته باشد و سرانجام نهایی پرونده تهدید را بهتر نماید.

  • افزایش شانس موفقیت پرونده

افزایش شانس موفقیت پرونده های حقوقی و کیفری تهدید با وجود وکیل متخصص و باسابقه موفقیت در این زمینه ها بیشتر می شود. انتخاب وکیلی که در زمینه انواع تهدید تخصص دارد نیز به مدیریت بهتر پرونده کمک کرده و بهترین نتایج ممکن را برای موکل به ارمغان خواهد آورد.

  •  دسترسی راحت به شبکه‌ای از منابع حقوقی

دسترسی به سایر وکلای متخصص و همکار در انواع تهدید مالی و جانی، کارشناسان و مشاوران برتر حقوقی و دیگر منابع حقوقی نیز با اخذ بهترین وکیل تهدید در تهران محقق خواهد شد. این به معنای دریافت مشاوره، برنامه حقوقی بهتر و تقویت پرونده به همراه ارائه بهترین دفاع حقوقی از موکل است.

  •  اخذ مشاوره و رسیدن به نتایج سریع

از دیگر مزایای مراجعه به وکیل تهدید دریافت مشاوره تخصصی و کاربردی بوده و موکل در هر زمینه و برای هر تهدید می تواند سوالات خود را با وکیل و کارشناس حقوقی در میان بگذارد. از طرفی برای رسیدن به نتیجه سریع و قطعی یا حل و فصل فوری پرونده باید از وکیل تهدید کمک دریافت کرد.

5
انواع تهدید

 بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

در قانون و عرف انواع متنوعی از تهدید موجود است که می‌ تواند شامل تهدید به قتل، بروز ضررهای نفسی، شرفی، مالی یا افشاء اسرار خواهد بود. تهدیدات صورت گرفته می‌توانند به طور شفاهی، کتبی، علنی یا غیر علنی برای دیگران باعث ترس، رعب و استرس شود و هدف کلی و اصلی مرتکب به این جرم نیز ایجاد بیم و اضطراب در افراد بوده تا او را به انجام یا ترک کاری وادار و مجبور کند. در واقع انواع تهدید عبارتند از:

5-1 تهدید سایبری

تهدیدهایی که در فضای مجازی انجام شوند به تهدید سایبری معروف هستند. تهدید به هک شدن حساب کاربری، ارسال پیام یا عکس تهدیدآمیز، انتشار اطلاعات شخصی و یا تهدید به حملات سایبری جزء انواع تهدیدها هستند. این تهدید می تواند به طور مستقیم بر امنیت، اعتماد به نفس و ابعاد روانی و حریم شخصی افراد تاثیرگذار باشد.

5-2 تهدید مالی

تهدیدی که در آن فرد با از دست دادن سرمایه و دارایی خود،پول یا سایر منابع مالی خود مواجه است. این نوع تهدید استرس زیادی را ایجاد کرده و بهترین کار برای پیگیری این تهدید مراجعه و اخذ راهنمایی از بهترین وکیل تهدید در تهران است.

5-3 تهدید اجتماعی

تهدیدی که در آن فرد با از دست دادن جایگاه اجتماعی، شهرت یا ارتباط خود با دیگران مواجه بوده و افشای اطلاعات، طرد شدن از جوامع یا انزوا مشمول این تهدیدات اجتماعی است.

5-4 تهدید روانی

تهدیدی که در آن فرد با کلام، رفتار و یا اشارات غیر کلامی مورد تهدید قرار گرفته و می تواند شامل اعمالی باشد که به سلامت روانی فرد آسیب وارد کند. از جمله تهدیدهای روانی شامل تهدید به انزوا، تحقیر و سوء استفاده عاطفی از افراد است.

5-5 تهدید فیزیکی

تهدیدی که در آن وعده یا احتمال رساندن آسیب فیزیکی و جسمی به فرد یا افراد مطرح شده و برای ایجاد ترس و دلهره برای وادار کردن به انجام یا عدم انجام کاری استفاده می شود. تهدید به ضرب و شتم، حمله با سلاح و سایر تهدیدهای خشونت آمیز شامل تهدید فیزیکی می شوند که می تواند در مکان عمومی یا هر فضایی رخ دهد.

توصیه می کنیم مقاله ی تهدید با سلاح سرد را از مجموعه ما برای کسب اطلاعات در این زمینه مطالعه نمایید.

6
جرم تهدید چیست؟

قانون گذار جرم تهدید را تعریف ننموده بلکه تنها به بررسی مصادیق این جرم پرداخته است اما اگر بخواهیم به زبان خیلی ساده این جرم را تعریف کنیم می توانیم بگوییم در شرایطی که شخصی به هر علتی با تحت فشار قرار دادن، شما را ملزم به انجام کار یا ترک کاری برخلاف میل باطنی تان قرار بدهد و شما تنها من باب این تهدیدی که از جانب شخص تهدید کننده به عمل آمده مجبور به انجام آن کار بشوید تا ضرر و زیان جانی، مالی، حیثیتی به شما و بستگانتان وارد نشود جرم تهدید تحقق یافته است.

بنابراین عنصر مادی تحقق این جرم، انجام فعل یا رفتاری از جانب تهدید کننده به قصد تحت فشار قرار دادن شخصی است که، بر اثر تهدید او ملزم به انجام کاری شده است که خارج از میل وی است. مصادیق این رفتار مجرمانه را قانون گذار در مفاد 668 و 669 قانون مجازات اسلامی بیان داشته است:

ماده668 قانون مجازات بیان می دارد هرکس با جبر و قهر یا با اکراه و تهدید دیگری را ملزم به دادن نوشته یا سند یا امضا و مهر نماید یا سند و نوشته ای که متعلق به او یا سپرده به او باشد را از وی بگیرد و یا مطابق ماده 669 قانون مجازات به واسطه تهدید به قتل یا ضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشا سری نسبت به خود یا بستگان او نماید جرم تهدید تحقق یافته و مرتکب حسب مورد به مجازات محکوم می گردد.

تهدید زمانی واقع می گردد که موجب ایجاد خوف عقلایی در شخص شود به گونه ای که هر انسان عاقلی هم در آن شرایط قرار می گرفت این ترس و تهدید را احساس می کرد.

شرط دوم آن است که این تهدید موثر واقع شود یعنی این یقین وجود دارد که شخص تهدید کننده این فعل را انجام می دهد و در قصدش جدیت دارد.

7
عنصر روانی جرم تهدید

 بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

جرم تهدید زمانی تحقق یافته که شخص تهدید کننده قصدش از انجام این فعل مجرمانه، به وجود آوردن تشویش و اضطراب در شخص تهدید شده شود به گونه ای که او با قرار گرفتن در شرایط تهدید دچار خوف شود و اقدام به انجام کاری نماید که مدنظر شخص تهدید کننده است.

نکته ای که در اینجا قابل الذکر است آن است که جرم تهدید جرمی مطلق است یعنی اگر خواسته تهدید کننده موثر واقع نگردید و تهدیدش به جایی نرسید هم جرم محقق می گردد و شخص مرتکب به مجازات تعیین شده در قانون مجازات محکوم خواهد شد.

مطلب اگر تهدید شدیم چه کنیم؟ نیز همچنین می تواند در این زمینه به شما اطلاعات مفیدی بدهد.

 

8
مرجع صلاحیت دار برای رسیدگی به جرم تهدید

پس از اثبات جرم تهدید با استناد به ادله ای که دلالت بر تحقق جرم تهدید داشته و طرح دعوی از جانب شخص تهدید شده به طرفیت شخص تهدید کننده، دادگاه محل وقوع جرم دادگاه صلاحیت دار برای رسیدگی به جرم بوده و به شکایت شخص در صورت وارد بودن شکایت رسیدگی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که جرم تهدید جنبه حق الناسی دارد یعنی با طرح شکایت شخص تهدید شده، پرونده به جریان رسیدگی می افتد و با اعلام گذشت وی پرونده مختومه می شود و با اثبات جرم مجازات شخص مرتکب محکومیت به حبس از دوماه تا دوسال و شلاق تعزیری به میزان 74 ضربه خواهد بود. 

9
چگونه اقدام به یافتن بهترین وکیل تهدید در تهران بنماییم؟

 بهترین وکیل تهدید در تهران چه کسی است؟

شما برای یافتن بهترین وکیل جرایم علیه اشخاص که تهدید یکی از حساس ترین آنها است می توانید از طریق سایت های حقوقی مختلفی اقدام نمایید و با بررسی رزومه و تجربه کاری وکیل تهدید در تهران، بهترین وکیل را انتخاب نمایید. تیم حقوقی معید با داشتن سابقه طولانی در حوزه وکالت سعی بر آن داشته که بهترین خدمات را در زمینه های مختلف از جمله پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی به افرادی که نیاز به کسب مشاوره دارند ارائه بدهد شما می توانید برای تماس با بهترین وکیل تهدید در تهران از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

ارتباط با مجموعه حقوقی معید

شماره تماس :  021-91016668

آدرس ما : تهران سعادت اباد چهارراه سرو غربی خیابان ریاضی بخشایش خیابان زند وکیلی غربی پلاک 91 طبقه 4

10
نتیجه گیری

در قوانین و عرف تهدیدها شامل احتمال ضررهای نفسی، مالی و شرفی است. در واقع تهدید به معنای وادار کردن فرد به انجام یا ترک فعلی به همراه ایجاد ترس و استرس در افراد است. این جرم اگر چه مجازات خاصی طبق قوانین و مقررات دارد اما با اخذ وکیل تهدید مجرب و کاربلد در این زمینه می توان هم برای متهم به تهدید و هم برای افراد تهدید شده یا شاکی و متشاکی، اقدامات مفیدی انجام داد.

در دپارتمان حقوقی معید نیز وکلای متخصص تهدید و جرائم مرتبط با انواع تهدید علاوه بر مشاوره آمادگی قبول پرونده های مربوط به تهدید را خواهند داشت. در این مقاله نیز به معرفی و شناخت بهترین وکیل تهدید در تهران و وکیل تهدید در شمال تهران برای حل و فصل پرونده های حقوقی این چنینی پرداخته شد.

11
سوالات متداول

1- چرا باید از وکیل تهدید متخصص برای پرونده استفاده کرد؟

به دلیل حساسیت بالای پرونده انواع تهدید، رسیدن سریع‌تر به نتایج و جلوگیری از خسارت های جانی و مالی بهتر است که از وکیل مخصوص استفاده کرد.

2- انواع تهدید و جرائم مربوط به آن کدام است؟

با اینکه تهدید در سه دسته نفسی، شرفی و مالی تقسیم بندی شده اما شامل تهدید سایبری، فیزیکی، روانی، اجتماعی و مالی است.

3-  راهکارهای اثبات جرم تهدید چیست؟

به کمک بهترین وکیل تهدید در تهران و با روش های اقرار، علم قاضی و شهود می توان این جرم را اثبات کرد.

4- چه زمانی جرم تهدید واقع شده است؟

زمانی جرم تهدید واقع شده است که در شخص خوف عقلایی ایجاد شود یعنی هر شخص عاقلی در آن شرایط احساس ترس کند. همچنین تهدید باید موثر واقع شود یعنی یقین به وجود آید که شخص تهدید‌کننده جدیت داشته و فعل را انجام دهد.

5- مرجع رسیدگی به جرم تهدید کدام است؟

با استناد به ادله‌ای که بر تحقق جرم تهدید دلالت دارند و طرح دعوی از جانب شخص تهدید ده یا وکیل آن، دادگاه وقوع جرم مسئول خواهد بود که درصورت وارد بودن شکایت شخص تهدید شده، رسیدگی‌های لازم را برای دریافت اظهارات آن و بررسی شکایت را انجام دهد.

6- وکیل تهدید چه کسی است؟

وکیل تهدید، وکیلی مسلط به جرایم علیه اشخاص است که قصد دارد در مقام دفاع از شخصی باشد که خودش یا ناموس و بستگان آن به صورت ناروا مورد تهدید قرار گرفته و آن را خارج از اراده ملزم به انجام یا ترک کاری کرده‌اند و یا از او خواستار پرداخت مال یا وجه بوده‌اند. وکیل تهدید از مقامات ذی صلاح خواستار جبران خسارت و مجازات شخص تهدید شده است.

7- بهترین وکیل جرم تهدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین وکیل تهدید، وکیلی است که ضمن تسلط به همه قوانین و رویه‌های اثبات تهدید، بتواند با استناد به قرائن، اسناد و ادله‌ای که اثبات‌کننده ‌وقوع جرم تهدید هستند، در مقام دفاع از شخص تهدید شده قرار گیرد و از حیثیت و جان و مال آن حفاظت کند

بهترین وکیل تهدید در تهران

نظرات درباره مقاله وکیل تهدید در تهران |تهدید با سلاح گرم، سرد، لفظی و پیام

دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران

افزودن دیدگاه
bg

موضوعات مرتبط

موضوعات مرتبط

محاربه چیست؟ جرم ایجاد رعب و وحشت + مجازات

18 بهمن 1401

اثبات دزدی بدون مدرک | 3روش ادله اثبات جرم

18 بهمن 1401

سوء استفاده از ضعف نفس اشخاص

18 آذر 1401

بهترین وکیل سرقت | (دزدی و خفت گیری)

18 آذر 1401

جرم سوءاستفاده از سفید امضا | قانونی و معنوی

18 آذر 1401

ازادی قاتل به قید وثیقه

30 بهمن 1401